Monday, May 18, 2009

I'm Happy

I don't know why but I'm in a good mood today..

This two weeks will be my final test week..

I already had my final test for Italian language yesterday..


I did my best though..^_^


Tomorrow I'll have another test..This time about statistic..


I don't really like this subject but I have to get trough those test no matter what..


I haven't touch my statistic books and all the craps related to that yet..But soon I will..(I try to make promise to myself..I HAVE TO LEARN)


Another fun thing that happened today was..


I've just finished watching a series called "Bambino"..


The series thought me a lot about how you have to pursue your dreams even if it's far far away and seems impossible..And you have to be brave and sacrifice many things to be successful in life..

If you have time..I recommend you to watch it..


Picture of The Day


3 comments:

nyai dachimah said...

pertamaaaaaxxxx, gan! asik gw orang pertama yang komen di postingan lo yang ini. wakakakak!!!
oh itu legging yang lo blg pas barangnya dateng mnrt lo ga sebagus itu ya?? menurut gw bagus2 aja kok..
soal saran lo nonton bambino, gw agak takut terkena virus arashi, malah lebih takut daripada terkena virus flu babi. wakakakaka...

Anonymous said...

inikah pertama kalinya gw kasih komen di blog odah??hoho..
dah,ngerekomendasiin bambino krn pesan dibalik critanya atau karna matsujun?hahahaha..

bwt dachi >> kaskuser ya,dak critanya.hahaha..kayaknya lo mesti ditempa di rumah nanien lagi deh,dak. atau skalian aja ikut kelas jurnal. ntar lama2 virus arashi menyebar bagaikan badai tanpa lo sadari.hahahaha...

-maya

dheyzhere said...

Dachi:bwakakakakakakak..emang apapun yang gw pake jd trendi ya dach..wah, hati2 lo dach..ntar ngehindar2 tau2 udah jatuh cinta lagi sm arashi..

Maya:heh..blog gue malah dipake tempat chatting sama dachi lagi..dasar..
gara2 ceritanya bagus..sama gara2 Matsujun juga..hahahahahahahaha..malunya..ahirnya mengakui..